EN ISO IEC 17025 Belgesi Ücreti
₺5.000,00
EN ISO IEC 17025 belgesi ücreti, Test ve kalibrasyon laboratuvarları standardı eğitim, danışmanlık, ve belgelendirme hizmetlerini kapsamaktadır.
TS EN ISO/IEC 17025:2017 nedir
TS EN ISO/IEC 17025:2017 standardı laboratuvar bilgi yönetim sisteminden bahsetmektedir: “7.11.1 Laboratuvarın, faaliyetlerini gerçekleştirmek için ihtiyaç duyduğu bilgi ve verilere erişme bulunmalıdır.” “7.11.2 verilerin toplanması, işlenmesi, kaydedilmes�, raporlanması, depolanması veya veriye tekrar ulaşılması için kullanılan laboratuvar bilgi yönetim sistemi/sistemleri; arayüzlerin laboratuvar bilgi yönetim sisteminde/sistemlerinde düzgün işleyişi de dâhil, kullanım öncesi fonksiyonellik açısından geçerli kılınmalıdır. Laboratuvar yazılım yapılandırması veya hazır ticari yazılımlardaki değişiklikler de dâhil, herhangi bir değişiklik olduğunda, bu değişiklikler uygulanmadan önce onaylanmalı, dokümante edilmeli ve geçerli kılınmalıdır.
ISO 17025 Belgesi nasıl alınır
1. EN ISO IEC 17025 belgesi ücreti, ISO 17025 Test ve kalibrasyon laboratuarları standardı eğitim, belgelendirme, danışmanlık ve ISO 14001 belgesi hizmetlerine ilişkin ön ödeme yani sadece peşinat olarak alınmaktadır.
2. Eğitim ve Danışmanlık gün sayısı, coğrafi yer, personel sayısı, belge sayısı vb. birçok değişkenliğin tarafımıza bildirilmesinden sonra, BELGE VE DANIŞMANLIK ÜCRETİ ile VERİLEN HİZMETLER sözleşme ile birlikte yazılı olarak teklif halinde gönderilmektedir. ilgili ücret SADECE PEŞİNAT olarak alınmaktadır.
3. Eğitimlerimiz IRCA (Uluslar arası Denetçiler Birliği) onaylı Baş denetçiler tarafından verilmekte ve katılımcıların tümüne akreditasyonlu sertifika verilmektedir.
4. ISO / IEC 17025 Test ve kalibrasyon laboratuarlarının yeterliliği için genel şartlar, test ve kalibrasyon laboratuarları tarafından kullanılan ana ISO standardıdır. Çoğu ülkede, ISO / IEC 17025, teknik olarak yeterli kabul edilmek için çoğu laboratuarın akreditasyon alması gereken bir standarttır.
5. Belgelendirme firmaları ve danışmanlık firmaları farklıdır. Şirketimiz sadece danışmanlık hizmeti vermekte ve çözüm ortağı akredite edilmiş belgelendirme kuruluşlarından belge alınmasını sağlamaktadır.
İstenen belgeleri bilgi(at)etkinpatent.com e-posta veya 0536 580 3757 nolu WhatsApp üzerinden gönderebilirsiniz.
Brand Türk Patent ve Marka Kurumu (TÜRKPATENT) Türkiye Cumhuriyeti Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı\\\\\\\'na bağlı, özel bütçeli, bağımsız yasal bir kurumdur. Türkiye’ de Marka, patent, faydalı model, endüstriyel tasarım, coğrafi işaretler vb. Fikri ve Sınai Mülkiyet Haklarının kayıt ve tescil işlemlerini SADECE TÜRKPATENT yürütmektedir. Dersim Web Tasarım ise, TÜRKPATENT’ e VEKİL ŞİRKET olarak kayıtlı ETKİN PATENT ’ in iştiraki ve tescilli markasıdır. Başvuru, tescil, itiraz vb. benzeri tüm iş ve işlemler ETKİN PATENT üzerinde yürütülmektedir. Etkin Patent’ in TÜRKPATENT’ e ŞİRKET KAYDI, MARKA VE PATENT VEKİLLERİNİ https://www.turkpatent.gov.tr/vekil-arastirma linkteki forma ETKİN PATENT yazılarak görebilirsiniz. |
---|
Değerlendirme yazabilmek için oturum açmalısınız.
İSTENEN BİLGİ VE BELGELER
1.Vekaletname (TIKLAYINIZ)
(Noter tastiği gerekmez.)
a) Başvuru sahibi şirket ise vekil eden alana kısaltma yapmadan ticaret unvanının tamamını yazınız. İlgili alanlara adres, vergi dairesi ve vergi numarası, telefon, e-posta adresi, tarih, kaşe ve imza edilmelidir.
b) Başvuru sahibi şahıs ise vekil eden alana; Ad Soyad, TC. Numarası, Adres ve varsa Vergi Dairesi ve Numarası, (yoksa boş bırakabilirsiniz.) Telefon, e-posta adresi yazılmalıdır. Alt sağ tarafa ise Ad Soyad tarih ve imza edilmelidir.
- Logo ( logo yoksa kelime markası olarak başvuru yapmak istediğinizi belirtiniz.)
- Şirketler için Ticaret Sicil Gazete veya imza sirküleri sureti ( Unvan doğruluğunun kontrolü için istenmektedir.
- Kart sahibi ile başvuru sahibi farklı ise yazılı olarak bildiriniz.
- Havale/EFT yoluyla ödeme yaptıysanız dekont veya ödeme bilgilerinizi bildiriniz.
1.Marka tescil başvuruları dahil marka, patent, tasarım tüm iş ve işlemleri Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından belirtilen normlar doğrultusunda tamamen online olarak izmirpatent.com.tr iştiraki olduğumuz Etkin Patent Tic. Ltd. Şti. vasıtasıyla tescil edildiğinden iade kabul edilmemektedir.
2 Ödeme yapıldıktan sonra, tarafınıza e-posta ile bilgilendirilmek koşuluyla, benzer marka ve/veya bir şekilde markanızın tescil koşulları karşılamadığı gerekçesiyle başvurunuz yapılmadığı bilgisi üzerine yazılı talepte bulunmak koşuluyla ödediğiniz ücretlerden danışmanlık ücretleri düşülerek resmi ücretler, vergi ve sanal pos komisyon kesintileri düşülerek ödemenin yapıldığı hesaba iade edilir.
3- Alan adi tescilleri ICAN ve ODTÜ(.tr uzantılı) tarafından belirlenen normlar doğrultusunda tamamen online olarak firmamız ve/veya çözüm ortaklarımız vasıtasıyla tescil edildiğinden iade kabul edilmemektedir. Tescil ettiğiniz alan adi tescil süresi itibariyle tamamen kuruluşunuza yada şahsınıza ait olup firmamız tarafından aracılığı yapılmaktadır. isteğiniz doğrultusunda tarafımızdan sağlanan alan adını başka bir servis sağlayıcıya aktarma hakkına da sahipsiniz.
4- Aldığınız hosting hizmetiyle ilgili ödeme iptal ve iade talebiniz olduğu taktirde, paketi aldıktan sonraki 3 iş günü içinde bunu bize bildirmeniz durumunda paranız iade edilecektir. Bu 3 günlük kullanım için herhangi bir kesinti yapılmayacaktır. Hesap başlangıç tarihinden 3 günden fazla süre geçmiş olan müşterilere iade yapılmamaktadır. Ancak hesaplarını devredebilirler ve bu sorumluluk tamamen kendilerine aittir.
5- Hosting dışındaki diğer ürünlerde e-ticaret, firma sitesi, yazılım, yazılım kurulumu, şablon kurulumu ve diğer ek hizmetlerde geri iade istendiği takdirde, ilgili yazılımın kurulumu yapıldıktan sonraki 3 gün içerisinde iptal ve iade bildirimi yapabilirsiniz, başvurunuzdan sonra kurulum ücreti kesilerek kalan miktar 3 gün içerisinde iade edilir. 3. günden sonra yapılan ödeme iade talepleri kabul edilmez.
6- Yukarıda belirtilen hususlar doğrultusunda geri iade işlemi için müşterilerin bu isteklerini kullanıcı bilgileri ile birlikte yazılı olarak bildirmeleri gerekmektedir. Buna ek olarak ücretin iadesi; tarafımızdan hizmet alındığında Havale/EFT ile yapılmışsa, Havale/EFT'nin yapıldığı banka hesap numarasına, kredi kartı ile yapılmışsa kredi kartına iade yöntemi ile yapılacaktır. Ödeme sırasındaki vergi ve sanal pos komisyon kesintileri iade bedelinden çıkarılır, geri iade işlemi tarafımızca onaylandıktan sonra takribi en geç 7 gün içerisinde gerçekleştirilecektir.
izmirpatent.com.tr – Etkin Patent Marka Tas. Fikri ve Telf. Hak. ve Huk. Hiz. ve Dan. Tic. Ltd. şti.
Değerlendirmeler
Filtreleri temizleHenüz değerlendirme yapılmadı.